مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 15:372022-06-14ورزشي

به روزرسانی| پروین: پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده است


پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده و پول خوبی هم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی پروین در مورد جلسه امروز پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با رضا درویش اظهار داشت: رضا درویش ما را دعوت کرده بود به همراه طاووسی و تنخواه، مایلی کهن، اسماعیل حاج رحیمی پور که از آمریکا آمده و همبازی ما بود، به جلسه آمدیم.

خیلی خوشحال شدیم.

حاج رحیمی پور را دیدیم، امیدوارم این جمع باز هم دور هم جمع شود.

وی در مورد فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس و خرید 4 بازیکن جدید توضیح داد: تا زمانی که تیم به زمین نیاید نمی توانید تشخیص بدهید بازیکنان چه هستند.

به نظرم من بازیکنانی که خریده اند بد نیستند، امیدوارم به لطف خدا الان که پول دارند بتوانند بازیکنان خوبی بگیرند، تا تیم خوب، قوی، و گردن کلفتی درست کنند تا مردم راضی شوند.

اسطوره فوتبال کشورمان در خصوص شرایط فعلی تیم ملی گفت: مردم خیلی انتقاد می کنند، اما با یک بازی نمی توان گفت مربی بد است و باید او را عوض کنید.

تیم ملی در 15 دقیقه ابتدایی بازی با الجزایر و یک ربع آخر بد نبود، اسکوچیچ 14 بازی را برده اما با یک بازی نمی شود این همه به او انتقاد کرد.

روز گذشته رادیو را گوش می کردم و مدام از او انتقاد می کردند، برای چی؟ چرا انتقاد می کنید؟ این تیم بازی تدارکاتی ندارد، روزی که به جام جهانی رفتیم گفتم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی| پروین: پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده است

به روزرسانی| پروین: پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده است